klas är toanödig :$

Just nu ligger vi i sängen och det är stopp i avloppet, ossis.... och klas har panik. Han hoppar runt i sovrumet som en kanin som hyper ventilerar... jag tror att han snart bajsar i garderoben :$ Ojuste vet ni vad som hände idag eller ? asso gud min vespa blev bestulen asso omg MIN ÄLSKADE ROSA VESPA. Hur ska jag klara mig utan den ? Men som tur har ju klas en turk-ås tramp-moppe som jag kan köra på medans  vi sparar ihop till en ny vespa. Nu kom klas tillbaks från sitt toalett besök asso han tyckte att det var såhäääääääääär skönt att lätta på tycket. Aja nu är klas lite osocial mot mig ( boring lixom ) Aja han lyssnar iaf på grymt mysig musik: http://www.youtube.com/watch?v=F9t0em2EHdo&feature=player_detailpage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0