myser..<3

ligger oc h myser med min underbara pojkvän klas. vi kollade på titanic, naw så sorlig började gråta när han sa: Lova mej att du kämpar för mej. Så fiin film jag ska kolla på den tusen gånger med klas för den så så bra...

Jag ska berätta vad jag gjorde idag:

Först gick jag upp klockan 09, OMG ja var såhäääääääääääääääääääääääär trött när jag vaknade men jag var tvungen att gå till min yoga, men nu tror jag att jag och klas ska göra lite saker men vi hör imorgon min små sötnowsaweesewerrrrr gumman.
ps. min hund ligger jätte gulligt mot min raktsmörer från 1987 med dragad nedhälpe med dnopppen nedsänkt till 40.
puss o hej level pastej.
Ni kanske vill ha en bild på min pojkvän klas.
så himla gullig, jag gillar att leka med hans skägg och gulliga pannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0