trött....

hej bloggren!
Nu har jag äntligen lagt mej ner och slappnat av och vad tror ni händer då...? Jag blev bajsnödig. Ja ba liksom: nej jag kan inte bajsa nu när jag äntligen har lagt mej så mysigt. Men, men jag tror jag måste gå upp och bajsa endå.
Kommer snart...
Nu har jag bajsat klart. Det var såhäääääääääääääääääääääääääääär skönt att bajsa. Jag tror det var bra att jag bajsade för det är så skönt. 
ska kolla på lite filmer tror det blir: Love in the air, den är så romantisk jag brukar kolla på den varje månad, lika sorlig varje gång, ja så sorlig.
Liksom vad händer nu?
Nu måste Klas OCKSÅ gå och bajsa. Vad händer med denna värld? stackars Klas också eftersom jag precis bajsade och det luktade jätte äckligt så kommer det stinka när han kommer in. Men, men vi delar ju ändå typ samma bajs om ni fattar vad jag menar ;)
hejdå kanske blir ett sista inlägg ikväll.
Puss, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0